środa, 3 lipca 2019

Kolczyki Cukierkowe Romby

Witam serdecznie!

Wczoraj udało mi się opanować ścieg brick. Już dawno marzyłam o tym żeby się go nauczyć, ale nigdy nie miałam dość cierpliwości do plączących się niteczek. Na mojej liście technik do nauczenia i wypróbowania jest jeszcze wiele punkcików, ale wiem, że na niektóre rzeczy po prostu musi przyjść czas. Tak samo było z nauką szydełkowania czy haftem. Muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał brick stitch i mam już kilka projektów w głowie. Będę jednak musiała przy tej pracy wspomóc swój wzrok okularami, gdyż po skończeniu drugiego kolczyka czułam się jak na karuzeli ;-). Jestem dalekowidzem, więc prędzej czy później okulary do bliży będą niezbędne ;-)
A teraz zdjęcia Rombów..


..i kolczyków z koralików Super Duo


Pozdrawiam cieplutko :-)

3 komentarze:

  1. Kasiu zatem brawo za udany efekt końcowy :)) Piękne wyszły kolczyki. Jejku jaka misterna robota - podziwiam i zachwycam się :)) Ja od dziecka noszę okulary więc wiem, że przy małych projektach są bezcenne :)). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześlicznie dziękuję za miłe słowa i odwiedziny. Również przesyłam uściski :-)

      Usuń
  2. Słodkie, kiedyś udało mi się wykonać kolczyki z koralików super duo, podobny kształt wyszedł.

    OdpowiedzUsuń