sobota, 29 czerwca 2019

Trójkątne kolczyki

Witam!

Ostatnio moja Pociecha nieźle rozrabia , ale kiedy już pójdzie spać, siadam i zabieram się za koraliki lub szydełko. Chusta szydełkowa na etapie może 50% i jakoś końca nie widać ;-) Mam nadzieję, że przed jesienią zdążę ;-) A co w temacie koralików? Są nowe produkcje beadingowe takie jak te trójkątne kolczyki :-)
Do ich wykonania posłużyły mi: kremowe perłowe koraliki Preciosa Twin, Toho 11/o Permanent Finish Galvanized Aluminium i koraliki Fire Polish Iris Purple 3mm i 4 mm. 
Korzystałam z tutorialu: KLIK ,jednak pewne elementy dodałam lub odjęłam sama.


A tutaj jeszcze haftowane koralikami "maluszki" - sztyfty w błękitach



Pozdrawiam cieplutko :-)

4 komentarze:

  1. Tak to już jest z naszymi pociechami :))). Znam to z autopsji :)). Kasiu śliczne kolczyki, zwłaszcza te drugie ❤! Uwielbiam delikatną biżuterię. Uściski kochana i miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również osobiście wolę delikatną biżuterię :-) Pozdrawiam serdecznie i ściskam :-)

      Usuń
  2. Dobre, ze znajdujesz choć chwilkę i siłę na koraliki lub szydełko. Tworzysz piękne prace. Kolczykami jestem zauroczona!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tak miłe słowa :-) Pozdrawiam:-)

      Usuń