niedziela, 27 września 2020

Pani Jesień - rysunek

 Hej :-)

Kilka dni temu dostałam bardzo fajne trójkątne kredki ołówkowe. Musiałam, po prostu musiałam je wypróbować. Chociaż nie rysowałam od wieków, coś mnie natchnęło żeby jednak to zrobić. Po tylu latach wyszłam całkiem z wprawy i trochę mi wstyd pokazać Wam takie coś, ale zaryzykuję. Oto Pani Jesień z jeżynami, jarzębiną, szyszką i mnóstwem liści jakby wyszła prosto z lasu ;-)



A tu zdjęcie w trakcie tworzenia ;-)


Panią Jesień nieśmiało posyłam na zabawy blogowe:





Pozdrawiam serdecznie :-) Miłej niedzieli :-)

8 komentarzy:

  1. Kasiu daj spokój, wyszło pięknie!!!! Bardzo mi się podoba jej delikatna twarz, ciepłe kasztanowe włosy i w ogóle cała, ciepła kolorystyka! Wspaniale rysujesz, konieczne rób to częściej! A próbowałaś kredek akwarelowych?
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady i posyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko za miłe słowa :-) Nigdy nie próbowałam, ale kto wie, może kiedyś :-) Buziaki dla Ciebie :-)

      Usuń
  2. Piękny rysunek, zdecydowanie nie wyszłaś z wprawy 😉 Dziękuję za udział w wyzwaniu Jarzębina, Aga z DT DIY-zróbToSam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Jesień wyszła Ci przepięknie. Oj też dawno nie rysowałam.. chyba też musze sobie odświeżyć tą technikę.
    Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna pani jesień :) Dziękuję za udział w wyzwaniu JARZĘBINA. Pozdrawiam DT Kwiatkosia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna Pani Jesień! Kolory - zachwycające!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna Pani Jesień i wspaniały talent. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten rysunek. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu u Świrów.

    OdpowiedzUsuń