piątek, 18 stycznia 2019

Haftowane róże

Witam serdecznie!

Rzadko tu zaglądam a Wy pewnie jeszcze rzadziej ;-) Czas to zmienić. Cały czas to sobie obiecuję, że znajdę więcej czasu na blog itd. A tymczasem łatwiej wrzucić fotkę na insta czy Facebooka niż napisać coś konkretnego. Moje życie od niemal dwóch lat kręci się wokół małej, wesołej Istotki, dlatego tak mało czasu poświęcam blogowi a zdjęcia wrzucam w pośpiechu :-)
Ostatnio znów wkręciłam się w haft. Kiedyś dużo wyszywałam krzyżykiem, więc pozostało mi trochę muliny i jakieś tkaniny. Połączyłam zatem koralikowanie i haft, czego rezultatem są dwie zawieszki.




Pozdrawiam serdecznie :-)



9 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy tworzysz, masz talent!;)
    Wisiory są świetne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna biżuteria! Te wisiory są niesamowite. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są te Twoje zawieszki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne przepiękne maleństwa. Urocze są te haftowane kwiatuszki. Dziękuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-KWIATY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace :) Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń