niedziela, 6 stycznia 2019

Broszka Sowa

Witam w Nowym Roku! 

Z nową energią rozpoczynamy kolejny rok. Zostawiamy wszystkie smutki i troski za sobą i z nadzieją patrzymy przed siebie! Co się wydarzy - to nie do nas należy. Nasza jest natomiast chwila która właśnie trwa i to jak ją wykorzystamy zależy tylko od nas - zatem do (ręko)dzieła! ;-)
Dziś będzie błyszcząco i niebiesko. Broszka Sowa wykonana techniką haftu koralikowego.
Brzuch sowy to kaboszon ceramiczny w kształcie łezki, reszta to szkło m.in. Toho trans -lustered Sugar Plum 11o - ostatnio moje ulubione ;-) oraz Gladiola 15o.



Pozdrawiam :-)



4 komentarze:

  1. Cudowna broszka;) Piękna sowa wyszła i kolory bardzo mi się podobają;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przemiłe słowa. Lubię fiolety i odcienie niebieskiego, ogólnie chłodne barwy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!!!! Uwielbiam sowy więc jestem zachwycona Twoją broszką!!! Gratuluje talentu!!!Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mi miło, że Ci się broszka podoba. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń