sobota, 27 czerwca 2020

Domek leśnej wróżki

Witam!

Ostatnio zdobienie słoików to moje ulubione zajęcie. Ma w sobie bardzo wiele zalet, ale najważniejsza to wykorzystanie materiałów z recyklingu. Domek, który wykonałam składa się ze słoika po obiadku, górnej części butelki plastikowej, kawałków zużytej gąbki kąpielowej, starej koronki i ręczników papierowych oraz kawałków tekturki wyciętych z rolki po papierze toaletowym. Wykonanie takiego domku jest bardzo tanie bo właściwie wymaga od nas posiadania jedynie kleju typu Magic i farb akrylowych :-) Ciekawa jestem co myślicie o takiej dekoracji z recyklingu ;-)





Domek posyłam na wyzwanie DIY:


Oraz do Szuflady:


Pozdrawiam :-)

9 komentarzy:

  1. Super interpretacja tematu , dziękujemy za udział w wyzwaniu DIY, Pozdrawiam DT Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu DOM. Pozdrawiam serdecznie! DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowe! Dziękuję że wzięłaś udział w zabawie DOM -DIY Zrób to sam .DT Margaretka Papierowa

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Ale czadowy domek. Bardzo mi się podoba i super pomysł z wykorzystaniem recyklingu. Brawo.
    Dziękuje za udział w zabawie WYZWANIE DIY. Pozdrawiam DT Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za życzenia! Cieszę się, że zechciałaś zgłosić swoją kolejną pracę do naszego urodzinowego wyzwania :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten pomysł! Nadawanie nowego życia przedmiotom pozornie niepotrzebnym, jest super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, Aga z DT DIY-zrób to sam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ekstra domek, bardzo mi się podoba, szkoda że nie pokazałaś krok po kroku jak go zrobiłaś, bo chętnie bym z takiego kursu skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Można powiedzieć że potrafisz wyczarować coś z niczego. ;)

    OdpowiedzUsuń