niedziela, 21 czerwca 2020

Kwiatowy Anioł

Witam!

Dzisiaj kolejny Aniołek z glinki samoutwardzalnej. Chciałam, żeby był kolorowy i taki właśnie jest. Turkusowa suknia z wytłoczonymi kwiatami w kolorze różu i zielone listeczki. Najwięcej czasu poświęciłam na malowanie buźki, a konkretnie na oczy. Żaden pędzelek nie chciał pomóc w malowaniu rzęs anielich ;-) Poprawkom makijażu nie było końca ;-) Mam nadzieję, że efekt końcowy jest dobry :-) Sami zobaczcie ;-)





Pracę posyłam tu:


Oraz tutaj:


Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :-)
Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe słowa :-)


3 komentarze:

  1. Jak dla mnie rzęsorki wyszły cudne! Taka anielska elegantka :). Pięknie wyszła! Kasiu dziękuję, że bawisz się z nami w urodzinowym wyzwaniu :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna anielska praca :)
    Dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za życzenia! Cieszę się, że zechciałaś zgłosić swoją pracę do naszego urodzinowego wyzwania :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń