piątek, 7 czerwca 2019

Okrągła broszka z haftem

Cześć!

Cały poprzedni miesiąc upłynął mi bezowocnie jeśli chodzi o rękodzieło. Czasem pojawiają się okoliczności, wobec których pasje i zainteresowania stają się nieważne. No, ale już jestem i nadrabiam po raz kolejny zaległości, a jest ich niemało.
Zacznę od mniejszych form. Poprzednio była zawieszka w haftowane osty, a teraz broszka. Inspirowałam się kwiatem peonii, ale trochę nie wyszło ;-) Haft wykonałam już dobre dwa miesiące temu, a resztę całkiem niedawno. Żałuję, że nie mam zdjęć z początku pracy nad broszką,  bo świetnie kwalifikowała by się do aktualnego wyzwania Szuflady .


 A tutaj cała kolekcja haftowanych zawieszek i broszek. Każda jest inna i to w nich podoba mi się najbardziej :-)

Pozdrawiam cieplutko :-)



5 komentarzy:

  1. Kasiu jest śliczna! Piękne tło, kolor kwiatów, te detale! Kolejne cudo w Twoim wykonaniu :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :-) Również przesyłam moc buziaków! :-)

      Usuń
  2. Śliczne wszystkie, choć nie przepadam za niebieskim ona skaradla mi serce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne maleństwa!!! Cudne broszki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń