piątek, 19 lipca 2019

Okrągła zawieszka z różą

Cześć Słoneczka :-)

Dawno nie było hafciku, więc pora to nadrobić :-) Opowiem Wam historię tego ślicznego wisiorka;-) Planowałam zrobić kolczyki z różyczkami, takie romantyczne. W tym celu przygotowałam sobie dwa haftowane kaboszony o średnicy 3,5cm, ale kiedy skończyłam obrabiać pierwszy i założyłam, to... coś mi się w tym wszystkim nie podobało. No właśnie. Tym czymś była wielkość i ciężar gotowego kolczyka. Szklane koraliki Toho w rozmiarze 8o zrobiły swoje, a że nie lubię ciężkich ozdób zmieniłam bigiel na krawatkę.
Tak prezentuje się zawieszka :-)



Dorzucam także zdjęcie z procesu tworzenia :-)


Swoją pracę zgłaszam do zabawy: 


Pozdrawiam cieplutko :-)

12 komentarzy:

  1. Piękna róża. Uwielbiam romantyczne dodatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.. jaki to piękne. Uwielbiam takie haftowane kabaszony, a opleciony koralikami to już jak wisienka na torcie.
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY i życzę powodzenia w głosowaniu.
    Pozdrawiam DT DIY Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi niezmiernie miło brać udział w Waszych zabawach :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Cudna! Ehh.. mieć taki to skarb! Przepiękny ten hafcik róży, jestem pod wrażeniem. Dziękuje za udział w zabawie DIY. Życze powodzenia, pozdrawiam - DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zawieszka powstała, bardzo romantyczna. Jest śliczna 🙂 Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za odwiedziny i miłe słowa :-) Pozdrawiam i ściskam :-)

      Usuń
  5. Prześliczna zawieszka. Subtelne koraliki idealnie pasują z haftowaną różyczką.
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a beautiful piece of jewellery thatnk you for joining us at DIY blog

    OdpowiedzUsuń