poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Broszka z haftem

Cześć!

Za oknem pogoda wiosenna, aż miło. Już jakiś tydzień temu widziałam bociany na łące. Chciało by się wyjść na długi spacer, ale wciąż jeszcze wieje chłodny wiatr. Mimo to jest pięknie :-) Nareszcie można zaszaleć z wiosennymi kolorami i wzorami. Kwiatki aż proszą się żeby je założyć, na przykład w formie broszki. Choć urodą nigdy nie dościgną tych rosnących w ogrodzie, to i tak będą uroczym detalem dla wielbicielki kwiatów :-) Kwiaty haftowałam muliną oraz nićmi poliestrowymi a tłem dla nich stał się kawałek jeansu.





Pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzających :-)


3 komentarze:

  1. Kasiu niesamowite broszki zrobiłaś! Są piękne, delikatne i wiosenne ❤. Ja też już czekam aż będzie cieplej na dłuższe spacery :)). Moc uścisków przesyłam i miłego dnia życzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko. Cieszę się, że Ci się podobają moje prace :-) Również ściskam i miłego dnia życzę :-)

      Usuń