poniedziałek, 4 stycznia 2021

Kwiatowa kartka z kryształkami

 Witam serdecznie w Nowym Roku!

Pewnie wiele z Was robi sobie noworoczne postanowienia, listę rzeczy do zrobienia. Powiem szczerze, że przez to co się w ostatnim roku działo przestaję cokolwiek planować i staram się żyć dniem dzisiejszym. Choć nie ukrywam, że mam pewne marzenia. Największe z nich to, żeby ten cały wirus zniknął i wszystko było jak dawniej. 

W wolnej chwili zrobiłam taką oto karteczkę bogato ozdobioną sztucznymi kryształkami oraz metalicznymi flamastrami.


Karteczkę posyłam na zabawę:


Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno :-)

4 komentarze:

  1. Oj, tak brakuje trochę tej normalności...

    Kartkę zrobiłaś śliczną :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu ja nigdy nie robię noworocznych postanowień i w tym roku również ich nie zrobiłam. Podobnie jak ty marzę o powrocie do normalności, by ludzie przestali się siebie bać, a maseczki niech znikną na zawsze.
    Karteczka jest piękna, śliczne kolorki! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka :) do siego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać ten błysk! Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń