poniedziałek, 20 lipca 2020

Niebieski Anioł

Witam!
Na wstępie chciałabym podziękować wszystkim wspaniałym osobom, które odwiedzają mnie i zostawiają wiele miłych słów. To dzięki Wam tworzę nadal. Motywujecie mnie i inspirujecie. Dziękuję, że jesteście :-)
A oto moja najnowsza praca. Anioł z glinki samoutwardzalnej malowany farbami akrylowymi. Jest nieco większy od poprzednich i wykonany z masy innej firmy, ale o moich doświadczeniach z glinkami napiszę innym razem :-) 




Niebieskiego Anioła posyłam tu:


Pozdrawiam serdecznie :-)


4 komentarze:

  1. Przepiękny Kasiu! Śliczne ma wzory na sukience! Ja ostatnio sięgnęłam po masę samoutwardzalną. Buziaki kochana i powodzenia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :-) Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę efekty Twojej pracy z tym materiałem :-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. O jejku ! jaka ona piękna:) Po prostu cudowna:)

    OdpowiedzUsuń