sobota, 30 stycznia 2021

Kartka według mapki - styczeń

 Witam serdecznie!

Ostatnio bardzo kartkowo się u mnie zrobiło ;-) Postanowiłam zrobić także karteczki na zabawę u Pani Anny Iwańskiej.  Zabawa polega na stworzeniu jednej lub kilku kartek według podanej w danym miesiącu mapki. Można wykorzystać dodatkowe wytyczne, np. Kolor lub motyw. Zabawa trwa przez cały rok. U mnie powstały dwie proste karteczki urodzinowe ;-)




A tutaj mapka do zabawy


Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno wszystkich odwiedzających :-) 

5 komentarzy:

  1. Kasiu kartki są piękne! Zwłaszcza ta z motywem popcornu skradła mi serce! Jejku aż zatęskniłam za kinem :(. Przed każdym seansem kupowaliśmy popcorn :)). Kasiu fajnie, że bawisz się z Anią. To fantastyczna, pełna pomysłów babeczka, która jeśli chodzi o prowadzenie zabaw jest bezkonkurencyjna. Robi to perfekcyjnie, sumiennie, dba o uczestników no i jej podsumowania to rewelacja :)). Aż szkoda, że ja nie kartkuję bo chętnie bym do Was dołączyła :)).
    Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu bardzo się cieszę że dołączyłaś do mojej zabawy i do tego z wielkim WOW. Bardzo fajne klimatyczne kartki. Mam cichą nadzieję ,że wytrwasz do końca.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołe śliczne i bardzo energetyczne karteczki, zadanie mapkowe wykonane na maxa!
    Pozdrawiam słonecznie 😊
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kartki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń