czwartek, 21 stycznia 2021

Patchworkowe kartki

 Hej!

Do wiosny jeszcze daleko, ale ja już dziś przywołuję ją kolorami. Postanowiłam zrobić optymistyczny zestaw karteczek. Pierwsza słodka jak cukierek, pełna różu, idealna dla małej królewny. Druga iście wakacyjna w neonowych kolorach, z motywami egzotycznych liści. Obie ozdobiłam stemplami, które były dołączone do maszynki Sizzix Sidekick :-)




Tę z neonową zielenią i pomarańczem posyłam na zabawę do Art Piaskownicy:


A obie kartki posyłam na zabawę Klubu Twórczych Mam:


Pozdrawiam serdecznie :-)

5 komentarzy:

  1. Obie kartki bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kartki. Oby dwie oryginalne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowe, ładne karteczki :) Dzięki za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczne prace. Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory wiosenne dodają energii :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń