środa, 23 grudnia 2020

Świąteczna kartka według mapki

 Hej!

Moje przygotowania do Świąt w tym roku są bardzo uzależnione od dzieci. W zeszłym roku było nas troje teraz jest nas czworo. Ciężko jest zrobić cokolwiek będąc samą całe dnie z maluchami. A jeszcze moja 3-latka działa ostatnio na pełnych obrotach od 7 rano do 21:30. Tęsknię za wolnym czasem, który mogłabym przeznaczyć na rękodzieło. Nie będę jednak narzekać, bo dzieci to moje Najcenniejsze Skarby, najwyżej będzie mniej na stole, a rękodzieło poczeka ;-) Udało mi się jednak zrobić karteczkę według mapki, którą zaproponowały dziewczyny z Bloga DIY. 




Pozdrawiam serdecznie i życzę Radosnych świąt Narodzenia Pańskiego! Niech te chwile spędzone w gronie najbliższych będą wypełnione miłością!

2 komentarze:

  1. Jaka fajna karteczka. Dziękuję że wzięłaś udział w mapkowym wyzwaniu DIY Zrób to sam.DT DIY Margaretka Papierowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodka! Bardzo mi się podoba Twoja kartka. Dziękuje za udział w zabawie DIY MAPKI . Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń