wtorek, 10 marca 2020

Słoik - Azjatycka Księżniczka

Witam!

Dziś chciałabym pokazać Wam moją drugą pracę w technice Mix media. Pierwszą była błękitna butelka z motylami, a teraz czas na nieco mniejszą formę - słoiczek. Jeszcze niedawno moja córcia zajadała się przysmakami ze słoiczków. Kto zna temat, ten wie, że słoiczek taki nie nadaje się do weków z powodu nieszczęsnej nakrętki, która jest nieszczelna. Jak zatem go ponownie wykorzystać? Najlepiej ozdobić. Mnóstwo przy tym frajdy. Chociaż powierzchnia jest mała daje sporo możliwości :-)





A teraz kilka szczegółów na temat mojej pracy. Słoik owinęłam sznurkiem lnianym. Twarz księżniczki wykonałam odciskając masę samoutwardzalną w przygotowanej dawno temu foremce i pomalowałam. Wykorzystałam dodatki papierowe, plastikowe i materiałowe resztki leżące w pudełkach od wielu lat. Dopiero zaczynam Mix mediową przygodę i nadal się uczę. Korzystam też z tego co mam pod ręką starając się nie wydawać fury pieniędzy na naukę nowej techniki. Narazie to wystarczy, a co będzie dalej, to się jeszcze okaże :-)

Swoją pracę zgłaszam do zabawy Szuflady:





3 komentarze:

  1. Ale cudne! Sama chętnie trzymałabym swoje pędzle do makijażu w takim słoiczku ;) Trzymam kciuki za wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te słoiczki :)). Kasiu świetna praca!!! Bardzo podoba mi się cała koncepcja, a szczególnie pomysł ze sznurkiem!!! Buziaki kochana i dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Super pomysł na ozdobienie organizera, na pewno go wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń