poniedziałek, 4 lutego 2019

Bransoletka Sandra

Witam serdecznie!

Rzadko zdarza mi się korzystać z tutoriali, ale tym razem skusiła mnie piękna bransoletka z czeskimi kwadratowymi koralikami Tila. Szybko przeszukałam swoje zasoby i zabrałam się do dzieła. Kolory koralików nie są zbyt optymistyczne, kontrast bieli i czerni z dodatkiem fioletu. Tylko takie koraliki ilościowo i rozmiarowo mi pasowały. Bransoletka na której się wzorowałam jest o wiele piękniejsza w miedziano - błękitnym wydaniu. Moja wersja jest skromniejsza, ale myślę, że prezentuje się całkiem nieźle ;-)
Robiłam ją na obwód mojej ręki więc ma około 16 cm długości.

Jeśli bransoletka Wam się podoba, poniżej znajdziecie stronkę ze schematem jej wykonania :-)





Pozdrawiam gorąco i dziękuję za odwiedziny
 

4 komentarze:

  1. Masz niebanalne pomysły na biżuterię. Podziwiam Twoją wszechstronność i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i również serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Z tymi kwadratowymi koralikami bransoletka wygląda super;)
    Twoja wersja kolorystyczna podoba mi się zdecydowanie bardziej;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Cieszę się, że Ci się podoba.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń