piątek, 21 września 2018

Szafirowa bransoleta z opalami

Cześć!

Porządkując ostatnio swoje zbiory koralików natrafiłam na trzy oponki z opalu. Potem na pudełeczko z szafirowymi nieregularnymi koralikami z pasmanterii, filc, cekiny.. no i tak powstała... Bransoletka haftowana koralikami to powrót do tworzenia biżuterii, czyli to co zawsze lubiłam robić najbardziej, a pochłania najwięcej czasu. To moja pierwsza praca od ponad dwóch lat, więc nie jest idealna pod wieloma względami. Czasem jednak potrzeba treningu i sprawdzenia: czy nadal to potrafię? Mam nadzieję, że nie jest tak źle, a wkrótce będzie jeszcze lepiej :-)
Dość już tych wywodów, czas na prezentację :-)






Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do komentowania :-)

4 komentarze:

  1. Na bogato;) nie bądź zbyt surowa dla siebie, wyszła piękna!
    zdecydowanie musisz tworzyć częściej, nie ma co marnować talentu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i bardzo oryginalna bransoletka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Staram się, żeby wszystko co wychodzi spod mojej ręki było niepowtarzalne. Pozdrawiam.

      Usuń