wtorek, 6 października 2015

Indiańskie kolczyki i nagroda

Witam serdecznie :)

Ostatnio rzadko tu bywam. Komplikacje zdrowotne i inne problemy czasem powodują, że nawet największe pasje schodzą na dalszy plan. Mam nadzieję, że teraz będzie dobrze i będę mogła spokojnie powrócić do tego, co kocham - do tworzenia :)
A teraz konkrety ;) Oczarowały mnie indiańskie kolczyki z koralików do tego stopnia, że zapragnęłam je sama zrobić. Długo głowiłam się nad sposobem ich wykonania, aż natrafiłam na bardzo ciekawy kurs na blogu Kreatywne Obsesje (dziwię się, że do tej pory go nie znałam ;)) Poniżej efekty mojej nauki :)



A tutaj nagroda rzeczowa od sklepu Koralowy Świat za wyróżnienie w wyzwaniu Szuflady pt. Pastele. W wyzwaniu wygrałam również bon o wartości 50 zł do sklepu Kadoro, ale nowymi zdobyczami pochwalę się innym razem ;)



Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Nagroda z koniczynką na szczęście to znaczy, że już będzie tylko dobrze, a co za tym idzie więcej czasu na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ta koniczynka rzeczywiście przyniosła trochę szczęścia :) Dziękuję za komentarz ;)

      Usuń