wtorek, 3 listopada 2020

Jesienna laleczka

 Witam

Jesień kojarzy mi się z pięknymi zmieniającymi kolor liśćmi na drzewach. Od odcieni słomkowych poprzez pomarańcze, czerwienie aż po brąz. Same ciepłe barwy. Taką paletą inspirowałam się przy tworzeniu mojej lalki. Jest to pierwsza moja lala, ale tak bardzo wciągnęło mnie szycie, że na pewno nie będzie ostatnia. Uszyłam ją ręcznie z białej bawełnianej koszulki i filcu :-) Ozdobiłam kokardką i czerwonymi koralikami. Nie użyłam ani jednej kropli kleju, wszystko jest przyszywane :-) 




Gdyby ktoś chciał skorzystać, to dzielę się wykrojem :-)
 

Laleczka leci pobawić się na blogu DIY :-)


Pozdrawiam i życzę miłego dnia :-)




5 komentarzy:

  1. Piękna ta Twoja lalka Kasiu :)). Słodkie, jesienne maleństwo :). Jako wielbicielka lalek ręcznie robionych jestem nią oczarowana i trzymam kciuki w zabawie :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaale słodka! Przepiekna jesienna laleczka! Dziekuje za udział w zabawie DIY.
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała, jesienna laleczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu MOODBOARD. Pozdrawiam, DT DIY Kwiatkosia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No prosze i kolejna fajna inspiracja i na dodatek z wykrojem! Super dziekujemy za udział w INSPIRACJE DIY - FILC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda w jesiennych kolorach. Dziękuję za udział w zabawie. DT DIY Rękodzieło Margo.

    OdpowiedzUsuń