wtorek, 25 sierpnia 2020

Pomarańczowy Anioł Stróż

 Witam!

Kolor pomarańczowy kojarzy mi się z ciepłem. Jest jaskrawy i pobudzający. Jeśli chodzi o ubiór wolę pastele i zgaszone odcienie niż mocne, przyciągające wzrok kolory. Za to w kuchni bardzo lubię pomarańcz, zwłaszcza na talerzu lub w szklance :-) 

Ulepiłam kolejnego Anioła. Tym razem jest to Stróż, który pochyla się nad dzieciątkiem. Płaskorzeźbę robiłam w pośpiechu, bo glinka zaczynała wysychać. Dlatego też nie do końca jestem zadowolona ze swojej pracy. Teraz już wiem, co następnym razem zrobię inaczej ;-) Anioła pomalowałam używając różnych odcieni pomarańczowego, włosy są brązowe dla kontrastu. 





Pozdrawiam serdecznie :-)

4 komentarze:

  1. Kasiu przepiękny anioł!!! Ma cudne kolory, takie ciepłe, słoneczne, już troszkę jesienne. I to dzieciątko, ślicznie. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna praca ❤️❤️❤️ dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspólną zabawę w Tworzę w jednym kolorze- życzę powodzenia- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń