czwartek, 13 sierpnia 2020

Butelka z muszelkami

 Hej!

Ostatni raz nad morzem byłam w zeszłym roku. Pierwszy taki wyjazd z córcią :-) Nazbierałyśmy wtedy na plaży mnóstwo małych białych muszelek na pamiątkę. Właśnie te muszelki postanowiłam wykorzystać do ozdobienia butelki. Butelka pokryta jest cienkim materiałem satynowym z jakiejś niepotrzebnej spódnicy. Motywy szydełkowe zostały zrobione wiele lat temu, kiedy uczyłam się szydełka. Przeleżały gdzieś w przydasiach aż wreszcie znalazły swoje miejsce ;-) No i kilka kawałków glinki samoutwardzalnej, które mają imitować kamyczki. To wszystko pokryłam dokładnie farbą akrylową.






Butelkę zgłaszam do zabawy DIY:


Oraz do zabawy bloga Świrów Rękodzieła:


Pozdrawiam serdecznie :-)

6 komentarzy:

  1. Świetna ozdoba na lato;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super buteleczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna praca. Ciekawie wkomponowałaś koronki i muszelki. Pozdrawiam. Dziękuje za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny pomysł, bardzo mi się podoba 🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu, Aga z DT DIY zrób to sam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna butelka i bardzo pomysłowe wykonanie, dziękujemy za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam DT Julia

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna butelka. Świetnie wkomponowałaś muszelki w całość. Dziękuję za udział w naszym muszelkowym wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie. Bogumiła DT DIY zrób to sam

    OdpowiedzUsuń