czwartek, 14 listopada 2019

Czarne Jabłuszko

Hej!

Poprzednio był szary naszyjnik, a teraz coś w mroczniejszym stylu ;-) Czarne Jabłuszko, to broszka wykonana techniką haftu koralikowego. Przypomina mi czasy liceum, kiedy ciężkie glany i czarne ubrania były moją codziennością ;-) Obecnie za czernią nie przepadam, ale tę oto broszkę wykonałam specjalnie na wyzwanie Szuflady "Czarno to widzę".
Długo szukałam odpowiedniego oświetlenia do sfotografowania broszki i niestety okazało się, że najlepiej wychodzi mi to na dłoni. Oto kilka zdjęć jabłuszka.




I banerek do Szuflady


Pozdrawiam :-)

5 komentarzy:

  1. Kasiu, jabłuszko jest obłędne!! Jak idealnie kształt oddałaś, wielkie wow! Mnie skojarzyło się z bajką o „Królewnie Śnieżce” :) Buziaki i powodzenia w zabawie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :-) co do kształtu, to akurat troszkę koślawe jest moje jabłuszko, hihi ;-) Pozdrawiam serdecznie i buziaki ślę :-)

      Usuń
  2. Piękne jest to jabłko w takim właśnie kolorze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne! Nie pomyślałabym nigdy o czarnym jabłuszku, a jest fenomenalne!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń