wtorek, 9 lipca 2019

Broszka z turkusem

Witam serdecznie!

Ostatni raz nad morzem byłam dwanaście lat temu, jeszcze przed maturą. Niezależnie od pogody Bałtyk zachwycał mnie swoją paletą barw. Raz morską zielenią, a raz jasnym turkusem. Czasem wpadał w granat lub brąz. Miałam wrażenie, że każdego dnia był inny.
Broszka, którą uszyłam będzie mi o morzu przypominać. Turkus i koraliki w morskim kolorze otoczone brązowymi symbolizującymi piasek i kamienie.




Zdjęcie wykonane w trakcie tworzenia broszki.


Broszkę zgłaszam do zabawy Szuflady


Pozdrawiam i życzę miłego dnia :-)


6 komentarzy:

  1. Przepiękna, życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, nieustannie podziwiam Twoje broszki - te maleńkie arcydzieła!! A ta jest również przepiękna, turkus nadaje jej niesamowitego klimatu i uroku :) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieło sztuki. Idealne połączenie z turkusem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie komentarze :-) Dziękuję.

      Usuń