niedziela, 4 października 2020

Butelka z różami

 Hej!

Witam w październiku, miesiącu jesiennym, ale dla mnie przyjemnym ;-) Może lubię październik dlatego, że przyroda tak pięknie się zmienia, dlatego, że wieczory dłuższe. A może dlatego, że kojarzy mi się z urodzinami. Nie wiem. Po prostu go lubię ;-)

Może to nie jest pora roku, która kojarzy się z kwitnącymi różami, ale taki właśnie motyw znalazł się na mojej butelce ozdobnej. Wypukłości podkreśliłam metaliczną farbą. Dzięki temu butelka pięknie odbija światło i wygląda na posrebrzoną.




Pozdrawiam serdecznie i ściskam mocno :-)


3 komentarze:

  1. Kasiu ja też mam urodziny w październiku i bardzo ten miesiąc lubię:)). Butelka jest piękna! Róże są idealne o każdej porze roku. Buziaki kochana i miłego dnia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń