czwartek, 24 września 2020

Dziergamy razem - SISLOVE cz.1

Witam!

Niedawno podjęłam się dziergania drugiej w swoim życiu chusty szydełkowej. Zachęcona przez Klub Twórczych Mam wspólnym wykonaniem półokrągłej SISLOVE zakupiłam kokonek i przystąpiłam do działania. 
Wybrałam bardzo delikatny zestaw kolorów. Bardzo lubię szarości połączone z różem dlatego wybrałam ten motek od KOKONKÓW.



Zaczęłam od zewnątrz, czyli od moreli i już nie mogę się doczekać kiedy dotrę do szarości ;-)
A moja chusta na chwilę obecną prezentuje się tak:


Brakuje mi jeszcze kilka rzędów do skończenia pierwszej części, ale mam nadzieję, że uda mi się nadrobić ;-)


Pozdrawiam serdecznie :-)



1 komentarz:

  1. Będzie niezwykle delikatna...faktycznie połączenie pudrowych różów z szarościami to niczym otulić się jesienną mgłą o zachodzie...
    Świetna! Dzięki za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń