poniedziałek, 8 czerwca 2020

Kawa z Aniołem

Hej!

Za czarną kawą nie przepadam. Lubię za to napoje kawowo-mleczne gdzie mleka jest trzy razy więcej niż kawy zarówno w wersji na ciepło jak i na zimno.. pycha :-) Podążając tym tematem zapraszam Was do zabawy na blogu Szuflady pod tytułem "Czas na kawę". 

Ostatnio bardzo dużo eksperymentuję z gliną samoutwardzalną. Samo lepienie z niej i nadawanie kształtów jest świetne, ale ja najbardziej lubię etap malowania. To dzięki farbom, pędzlom a przede wszystkim wyobraźni mogę nadać swojej pracy niepowtarzalny charakter. 
A oto mój kawowy Anioł, który leci właśnie do Szuflady :-)





Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :-)

5 komentarzy:

  1. Kasiu wspaniały anioł!! Piękne, ciepłe, kawowe odcienie. Idealny do powieszenia w kuchni :). Ja ostatnio bawię się masą samoutwardzalną i jestem nią zachwycona :). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady :). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny anioł i ma śliczne wzorki na ubranku :) powodzenia w wyzwaniu szuflady, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny anioł. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady. 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny kawowy anioł! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń