poniedziałek, 17 marca 2014

Nowy blog

Witam na moim nowym blogu!

Mam na imię Kasia.
Z wykształcenia bibliotekarka, z zamiłowania twórczyni skromnych prac ręcznych, np. biżuterii oraz początkująca szydełkomaniaczka ;-)

Rękodzieło było obecne w moim życiu od zawsze - moja prababcia, babcia i mama tworzyły w różnych technikach, np. haft, szycie, szydełkowanie, robótki na drutach, tworzenie ozdób świątecznych, itd.
Także i ja z czasem dojrzałam do tego, by chwycić za szydełko.

Zaczęłam nie tak dawno, bo w styczniu tego roku. Wciąż się uczę i mam nadzieję, że rozwinę pasję szydełkowania. Nie poprzestaję jednak na tylko jednej dziedzinie, dlatego na tym blogu postaram się zamieszczać wszystkie prace, jakie wytworzę :-)

Zanim pokażę Wam moje pierwsze szydełkowe "wytwory", zachęcam do obejrzenia moich poprzednich prac, które tymczasowo porzuciłam, a do których być może już niebawem powrócę :-)

Zapraszam: kate-casket.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz